Direktlänk till inlägg 14 maj 2015

Visionen av mig om ett år

Av Maja - 14 maj 2015 13:19

Min kropp: Jag är stark och fast i kroppen. Jag har ett bra flås och en kropp som orkar allt jag tar för mig. Jag är smidig och väger 57 kg.


Min personlighet: Jag är sprudlande, jag är lugn i mina beslut, jag är lycklig, jag är full av energi, jag är omtänksam mot mig själv och mot andra, jag är ordningsam, jag är spontan, jag är trygg. Jag är modig.


Mitt sociala liv: Jag har  många vänner omkring mig som jag träffar ofta, jag har personer som ställer upp för mig och som jag ställer upp för. Jag spenderar gärna en kväll med mig själv. Jag sätter stort värde på vänner och familj. Jag har ett par vänner som står mig riktigt nära. Jag har en pojkvän i mitt liv.


Materiellt: Jag bor i en lägenhet med balkong i Göteborg. Jag har alla saker jag behöver i form av cykel, kläder, möbler etc. Jag har köpt en ny säng och då och då unnar jag mig ett fint klädesplagg.


Intressen: Jag tränar ca 4-5 dagar i veckan, jag umgås med vänner, jag reser, jag går på konserter, jag åker skidor,  jag går ut och äter och jag läser en massa böcker. Personlig utveckling är ett annat intresse. Jag hittar på mysiga saker ihop med min pojkvän.


Mitt arbete: Jag har bytt arbetsplats och arbetar med utvecklingsfrågor som rör utbildning. Jag håller till i fräscha lokaler och har min egen arbetsplats. Jag har trevliga kollegor som jag trivs med. Jag har stimulerande arbetsuppgifter som får mig att utvecklas.


Kärlek: Jag har en pojkvän som jag är förälskad i. Detta är en kille som är stark med båda fötterna på jorden. Han är rolig, omtänksam, sportig, snygg och han har precis som jag många vänner som han gillar att umgås med. Vi gillar att umgås med människor och vi gillar också att hitta på mycket roliga och mysiga saker ihop. Han är kärleksfull, fysisk och tycker om att kramas. Vi ger varandra frihet och vi har stor tillit till varandra.


#drömmar #framtid

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 augusti 2015 11:13


Igår blev det äntligen en dag vid det svenska havet. Vilken energi man hämtar av blå himmel och öppet hav. ...

Av Maja - 5 augusti 2015 17:53

Fantastiskt fin låt med många fina tankar    #spotify

Av Maja - 5 augusti 2015 11:33


Okej detta ska inte bli en matblogg.. Men är så peppad på en omstart att jag måste lägga upp ytterligare en bild på dagens LCHF-rätt :) Idag kassler- & blomkålsgratäng. ...

Av Maja - 5 augusti 2015 09:33


Igår kom jag iväg och tränade och jag började äta nyttigare. Allt känns genast mycket bättre. Genom att ta hand om min fysiska hälsa tar jag också hand om min psykiska hälsa. Älskar också dessa sommarfrukostar där jag kan sitta i lugn och ro med ...

Av Maja - 4 augusti 2015 15:34


Idag börjar jag på ett nytt kapitel i mitt liv och lämnar alla tråkigheter och sårade känslor bakom mig. I och med mitt nya kapitel bestämde jag mig även för att köra en light-version av LCHF. Inte för att jag känner att jag behöver gå ner i vikt uta...

Presentation


34-årig tjej som bor i Göteborg och skriver om tankar och val i livet. En blogg som framförallt har i syfte att vara till för min egen skull. Kan andra inspireras av mina tankar så är detta ett plus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards