Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Maja - 22 maj 2015 16:15

Sitter på ett tåg på väg till min hemstad. Jag är nöjd, trött och glad efter en hektisk och givande vecka. En massa spännande möten har jag haft och jag har varit otroligt produktiv. En bra jobbintervju har jag haft, ett projekt är avslutat med positiva resultat, betygen för våra 3:or är satta och jag börjar närma mig min måltid på milen. Jag känner mig stark över allt jag uträttat i veckan. Jag känner också en härlig förändring i mitt sinne. Jag märker att allt jobb jag lagt ner på att välja ett lyckligt liv har gett positiva resultat. För varje dag som går hittar jag fler och fler ljusglimtar och jag har möjligheten att se storheten i varje ögonblick. Jag lever här och nu samtidigt som jag har tydliga målbilder för de saker jag vill locka till mig. Det är med andra ord med en härlig känsla i kroppen som jag tar helg. Vad jag har det bra!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


34-årig tjej som bor i Göteborg och skriver om tankar och val i livet. En blogg som framförallt har i syfte att vara till för min egen skull. Kan andra inspireras av mina tankar så är detta ett plus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards