Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Maja - 24 maj 2015 22:57

Värt att ta med sig in i nästa vecka!

Av Maja - 24 maj 2015 11:07

Enligt attraktionslagen ska man föreställa sig att man redan har det som man ber om. Man ska måla upp bilder och riktigt känna hur det känns att ha det du ber om. Idag när jag vaknade kände jag att jag saknar H. Jag hade kunnat ge mycket för att ha honom här. Plötsligt insåg jag dock att nu fokuserar jag ju på att han inte är här. För det första så blir jag ju ledsen av det och för det andra om det är det jag tänker på är det också det jag attraherar. Jag började istället måla upp en bild där han och jag är i vår sommarstuga. Vi har en supermysig dag ihop och jag riktigt känner hur det känns att krama honom och vilka känslor det skapar i mig. Vi skrattar, pratar, fixar god mat, spelar spel, springer, badar, myser, pussas och kramas. Vi bara gör det vi känner för utan måsten eller tvång. Det är denna bild och känsla som jag vill ta med mig resten av dagen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


34-årig tjej som bor i Göteborg och skriver om tankar och val i livet. En blogg som framförallt har i syfte att vara till för min egen skull. Kan andra inspireras av mina tankar så är detta ett plus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards