Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Maja - 1 juni 2015 22:01

Det är den 1:a juni idag och med andra ord sommar    Jag har haft en härlig kväll ihop med mina kollegor. Skratt med vänner förgyller verkligen tillvaron. Dessutom slog jag min måltid som jag satt upp för milen med råge och jag känner mig härligt full av energi igen. Jag har verkligen fått blodad tand för löpning! Idag fick jag dessutom ett fantastiskt fint mejl ifrån en tidigare elev. Känslan av att ha påverkat en annan människas liv på ett positivt sätt känns såklart väldigt rörande. Ett fint meddelande eller några fina ord kan göra så himla mycket med humöret. Jag har dock lärt mig att dessa ord måste komma naturligt och det är inget man kan kräva av en annan människa. Desto goare känns det när man vet att orden kommer ifrån hjärtat.


Jag har så otroligt mycket att vara tacksam och glad över. Jag kan knappt förstå hur många fina människor som finns i mitt liv och som ställer upp för mig i vått och torrt. Det är viktigt att älska sig själv. Helt klart är dock att livet blir betydligt mycket härligare med dessa människor som omringar mig. Är så TACKSAM! Med denna goa känsla ska jag nu somna och drömma något riktigt fint   

Av Maja - 1 juni 2015 16:07

Idag ska jag ta mig en mil under 55 minuter. Hade kanske inte bästa uppladdningen inför det här loppet.. Det ska gå och det kommer gå!!

Presentation


34-årig tjej som bor i Göteborg och skriver om tankar och val i livet. En blogg som framförallt har i syfte att vara till för min egen skull. Kan andra inspireras av mina tankar så är detta ett plus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards