Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

Vänta inte!

Av Maja - 4 juni 2015 21:57

Vänta inte på att saker ska hända. Tänk inte att om jag bara hade det ena eller det andra så skulle jag vara lycklig. Hitta saker som gör dig lycklig här och nu. Du kan önska dig saker och dessa saker kommer att komma till dig när du är på rätt plats i livet och när du är mottaglig. Lita på att du får allt du vill ha vid exakt rätt tidpunkt. Lita på att här och nu är allt precis så som det ska vara.

Just här och nu är jag lycklig över att jag har en frisk och hälsosam kropp och att jag har en mysig lägenhet att komma hem till. Jag har allt jag behöver och mera därtill!

 
 
Madde

Madde

6 juni 2015 16:37

Hejsan.

Jag är en tjej på snart 27 år,jag ville bara kommentera till dig att din blogg med dina inlägg berör mig väldigt mycket. Fast du är äldre än mig känner jag igen mig i princip allt nästan som du skriver. Dina ord skulle kunna vara mina ord,dom är precis så som mina tankar går varje dag. Känns skönt och veta att man inte är ensam om hur man känner oavsett ålder. Du inspirerar mig med dina ord i alla fall och jag ville bara att du skulle veta det.

Trevlig helg / Madde :)

http://adifferentgirl.bloggplatsen.se

Maja

6 juni 2015 17:09

Hej Madde!
Vad fint av dig att skriva och berätta det. Jag blir jätteglad för de fina orden. Startade framförallt bloggen för att kunna skriva ner mina egna tankar. Känns dock fantastiskt att jag kan inspirera andra med mina ord :) Känns, precis som du säger, skönt att veta att det finns andra där ute som känner på liknande sätt.
Hoppas du också får en fin helg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 augusti 2015 11:13


Igår blev det äntligen en dag vid det svenska havet. Vilken energi man hämtar av blå himmel och öppet hav. ...

Av Maja - 5 augusti 2015 17:53

Fantastiskt fin låt med många fina tankar    #spotify

Av Maja - 5 augusti 2015 11:33


Okej detta ska inte bli en matblogg.. Men är så peppad på en omstart att jag måste lägga upp ytterligare en bild på dagens LCHF-rätt :) Idag kassler- & blomkålsgratäng. ...

Av Maja - 5 augusti 2015 09:33


Igår kom jag iväg och tränade och jag började äta nyttigare. Allt känns genast mycket bättre. Genom att ta hand om min fysiska hälsa tar jag också hand om min psykiska hälsa. Älskar också dessa sommarfrukostar där jag kan sitta i lugn och ro med ...

Av Maja - 4 augusti 2015 15:34


Idag börjar jag på ett nytt kapitel i mitt liv och lämnar alla tråkigheter och sårade känslor bakom mig. I och med mitt nya kapitel bestämde jag mig även för att köra en light-version av LCHF. Inte för att jag känner att jag behöver gå ner i vikt uta...

Presentation


34-årig tjej som bor i Göteborg och skriver om tankar och val i livet. En blogg som framförallt har i syfte att vara till för min egen skull. Kan andra inspireras av mina tankar så är detta ett plus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards